12 март 2016 г.

5 ресторанта, които трябва да посетите или "да" на вкусната храна в София

Няма коментари :
 
Продължавам поредицата с места, които трябва да посетите, този път е ред на ресторантите. Иска ми се само да ви предупредя за няколко неща, които харесвам, че да прецените дали това е пост за вас. Не обичам мазните храни (т.е. между бързата храна и салатата, в повечето случай ще избера второто), предпочитам да оставя малко повече "пари на масата" и да съм в приятна обстановка, отколкото да се забутам в кварталното кръчме и не на последно място, рядко се връщам на места, където отношението ми е направило кофти впечатление. Ревю във форскуеър, ако са ме ядосали, разговор с мениджър и толкоз. Няма повече внимание от мен за такива места. Малко снобско, но пък никой не обича да се чувства пренебрегнат. Та, нека да ви споделя, кои местенца харесах, най-вече заради le boyfriend и неговите прекрасни избори на ресторанти...


Trattoria Giuzeppe Verdi на Раковска 174
Може би най-любимата. И да, знам, че съм пристрастна, заради това, че там ме заведе le boyfriend за първи път. Повтаряла съм и без него (шшшшт, мълчете си) и все ме изненадват с много приятно отношение, почти винаги светкавично ни намират маса, дори и да е края на седмицата. Пробвайте всичките видове пасти, антипастите и виното (ох,виното). Винаги след като си тръгна от там ми е някак леко на душата, но нали знаете как хубавото държание прави впечатление.
Ценови диапазон: Бих му дала 2/4
Може да не ви хареса: Ако сте почитатели на големите месни порции.. трябва да ви разочаровам.


The Little Things на "Цар Иван Шишман" 37
Много сладко и приятно заведение на доста централно място, прикрито в едно вътрешно пространство. Персоналът е готин, храната е божествена - буквално спираш да говориш докато не я привършиш. Чайовете и лимонадите им са страхотни, също. Препоръчвам да пробвате всичко, дори и това, което не очаквате, че ще ви хареса (в моя случай, пържолата с козе сирене и лешници)
Ценови диапазон: 2,5/4
Може да не ви хареса: Абсолютно винаги е пълно с хора (почти невъзможно е да седнете без резервация), понякога е доста шумно, нямат ПОС-терминал


La Piccola Casa на "Цар Борис III" 4
Също много приятен ресторант на 10-сетина минутки пеша от Пирогов. Обстановката е окей, сервитьорите са сравнително приятни. Храната им е чудна - опитайте равиолите и талиателите. Обикновено е спокойно, особено през уикенда. Музиката винаги е много приятна (от стила на Billie Holliday, Aretha Franklin и други джаз икони).
Ценови диапазон: Може би малко повече, отколкото заслужават - 2,5/4
Може да не ви хареса: От време на време се позабавят малко с кухнята


Ciccione Panini Bar&Bakery #1 на "Христо Белчев" 6
Имат по-големички маси на долния етаж и беше много лесно да ни настанят със скъпите ми съблогърки преди време. Платата със сирената са жестоки с чаша вино, както и салатите и пастите. Атмосферата е приятна, персонала е окей като обслужване.
Ценови диапазон: 2/4
Може да не ви хареса: Малко е шумно понякога и трудно се паркира в района


Il Tartufo на "Яков Крайков" 22
Преди няколко месеца се влюбих в талиателите им, страхотното лимонено пиле и панакотата им. В последно време обаче нещо сериозно се е променило в готвенето. Тихичко е,персонала е готин, много често ще видите собствениците да обядват там.
Ценови диапазон: 2/4
Може да не ви хареса: Май са сменили готвача... и не съм сигурна, че храната ми харесва толкова много вече, често сменят и сервитьорките, та и там е hit&miss, работят само до 10 часа.








Няма коментари :

Публикуване на коментар