7 януари 2016 г.

Gold,gold,gold, the good ol' sparkle & Italy + Life Update (Where have I been?)

2 коментара :
 

Добра вечер, момичета (или респективно, друга част на деня, различна от тази, която е сега). Успявате ли да се възстановите от празниците и множеството почивни дни? Аз - не и все още се излежавам до късно в завивките, в дните, в които ранните лекции липсват. Но пък човек все някога има нужда от почивка и в моят случай, най-после й дойде времето... е добре де, частично, че съвсем скоро ме чака сесията. Но пък това не ми пречи да се опитвам да "бягам" малко от градската среда и шума с любими хора и... Италия. Мда и аз не съм си мислила, че това ще се случи, ала le boyfriend ме изненада с импулсивни билети за там и надявам се, докато четете поста, ще съм кацнала благополучно. Голямо вълнение е, първи полет, първо всичко, ама пък така да обичам да излизам от зоната си на комфорт. А и съм все с хора, на които знам, че мога да разчитам. 
Та, още нещо, което исках да ви споделя е причината, поради която не списвам толкова често блога последните няколко месеца, а именно - работа. И то не просто работа, а в комбинация с университет и още 101+ хобита, които имам, познайте какво се получава... да, липса на сън и все за някое от тях не остава време. Но пък съм решила да започна пак да влогвам, ако успея да си намеря подходящата среда и местенце за това, тъй като да си призная, ми липсва. 
Между другото, искате ли влог от Италия?


Та... мисля, че имаше нужда да сте наясно с тези неща, а сега да продължим към същността на това ревю/обща публикация, пълна все с бляскави красоти.

По часовниковата стрелка:

Essence Eyeshadow 19 The Grammy Goes Glammy
Най-новата от четирите сенки тук, но пък я хванах на намаление на цената от половин чаша Коста (да, ако не съм ви споменавала съм им заклет фен) и съвсем стабилен грамаж. Прашат се, но са меки и не сухи, оставиха хубаво впечатление у мен още от тестера. Препоръчвам!
Ползвам ги за: Хайлайтър, по целия клепач, за vintage грим с червено червило

 Wjcon Baked Eyeshadow Melange 217
Бях ви споделила в предишно ревю, че са страшно прашливи и неприятни за работа с определени четки, но пък мисля, че с доста намокрени такива си вършат чудесно работата за... хайлайтър над скулите. Едва ли бих повторила, заради текстурата най-вече, но се радвам, че поне ги вкарах в употреба.

Inglot #09
Много красиво светло бронзово/злато, малко по-тъмно от горното върху клепача. За сметка на това, безпогрешна формула и пигментираност.
Ползвам ги за: Сенки по целия клепач, по-рядко като хайлайтър в началото на окото

Inglot #430 
Най-най-красивото "жълто" злато, което имам. Обожавам го за целият клепач, просто леко прелято или в комбинация с горното. Няма такава текстура и яркост на тази цена. А и още не съм видяла дъното на нито една сянка на Инглот.


Отляво надясно: Essence,  Inglot #09 ,Wycon, Inglot #430
  
А вие имате ли "бляскави" любимци? Споделете ми ги долу в коментарите. 
 

2 коментара :