2 юни 2015 г.

#FeelGLAmorous с Мерцедес България и новият GLA (Event)

4 коментара :
 
За някой неща се налага да чакаме изключително дълго време, а други просто се случват, хм... от само себе си. Бях изненадана да получа лична покана от бранд с толкова висока популярност като Мердедес-Бенц БългарияКато човек съвсем далеч от компетентен в океанът от информация за автомобилите, ако не мога да ви очаровам с впечатляващите му характеристики и детайлност, то със сигурност мога да ви споделя част от преживяванията си с #GLA 20 CDI 4MATIC, които съм сигурна, че ще поискате да изпитате от първа ръка и то веднага. 

 
Прекарахме си чудесно късно утро/ранен следобед освен с екипа и с Ели от DeCherie и Ивана от DreamOfJoe

Особено впечатление прави изключителната детайлност и изпипаност на шасито, първата ми асоциация с външният вид на автомобилът бяха женските извивки. Но това със сигурност не означава, че ако сте господин колата няма да ви хареса, или пък няма да се  хареса на жена ви (усмивки!).  Подробностите не се спират само до крайният й вид - вътрешно е все така описателна и красива, колкото и отвън. Широко пространство, което прави пътуването още по-удобно.
Моделът ме изненада с представянето си в разбитите улици на София и покрайнитите й - пътуването беше съвсем комфортно и безпроблемно.Комбинацията лесна за ползване, бърза навигация и всички автоматизирани улеснения, които притежава ме спечелиха, особено след като за мен шофирането е нещо доста далеч от познато и едва ли притежавам и една десета от реакциите на опитен шофьор, които да ми помогнат в управлението й.
 

И точно тази липса на опит ме накара тайничко (или не чак толкова) да си пожелая някой ден да имам тази красива, но и функционална кола в гаража си.  Отново благодаря на целият екип стоящ зад проекта за приятното прекарване.
*Мнението ми не е заплатено; Снимките са ми предоставени от марката

4 коментара :

  1. Прекрасна си! ♥

    ОтговорИзтриване
  2. Подкрепям Тея! Прекрасна!
    И как ти отиваааа този автомобил! Да ти дават един, да не се правят на ударени!

    ОтговорИзтриване