13 юни 2015 г.

Изразходвани До Край №9 (Козметично Кошче) + Видео / Empties #9 + Video

Няма коментари :
 
Здравейте, прекрекрасни!
След като се прибрах вкъщи за няколко дни, установих, че ме чака пълна торба с празни опаковки, която все забравям да ви споделя. Последният месец бе пълен с музикални изяви и много от планираните постове закъсняват, но обещавам, че ще се реванширам след така любимата на всички студентска сесия.
А пък си спомням, че тези са едни от най-любимите ви за четене постове. Let's dig in, well, in my trash can!  Набързо заснех и видео, което можете да видите по-долу, ако предпочитате този вариант на представяне на информацията.
*Предварително се извинявам, че качвам видеото по-късно, но във ФБ страничката на блога ви обясних защо така се е получило*
Excuse mon chandai.



I love... Strawberries & Milkshake (Review)
Цена: м/у 7-10 лв Количество: 200 мл Къде: Дрогерии ДМ, Елитис
Ах, така да ми напомня на море и вълни този душ-гел с частички. А и мирише толкова приятно, пени се прилично,  не изсушава. Много си го харесвах миналата година и чак ми е жал, че се разделяме.

Mixa Soothing Toner (Review)
С една дума пропуснете. Формулата е ужасно изсушаваща, помпичката пръска навсякъде, а и съдържа парф'м. Skip,skip,skip.

 Urtekram Toothpastes in TuttiFruti and Mint & Green Tea (Review)
Цена: м/у 7,55 лв Количество: 75мл Къде: zoya.bg и магазините им
Любими пасти, които купувам от повече от година - без флуорид и натрапчив вкус. Харесвам почти всичките им видове и не пропускам да купя, ако минавам през прекрасният магазин на Зоя.

Garnier Neo Deodorant
Цена: около 5 лв Къде: Дрогерии ДМ, Дрогерии Лили, Елитис

Garnier Mineral InvisiCalm 48h
 Цена: около 5 лв  Количество: 50 гр Къде: Дрогерии ДМ, Дрогерии Лили,Елитис
Признавам, че харесвам дезодорантите на Гарниер, въпреки алуминият. При мен са ефикасни и преди честичко посягах към тях. Имат и никак не лоши аромати. Стик-формите им ми се виждат доста по-удобни от изстискващите им, но като ефикасност са много близки за мен. Което ме навежда на мисълта-използвате ли дезодоранти без алуминии и от кои сте доволни?

Alverde Aqua Eye Gel Pearl (Review) 
Цена: м/у 7-10 лв Количество: 15 мл Къде: Дрогерии ДМ   
Ако имате нужда от много леко, воднисто кремче за околоочната зона, което много леко да я хидратира, може да се сработите с този гел. Аз го ползвах късната пролет/лято и ми беше съвсем приличен, но ако търсите хидратация и на по-дълбоко ниво, със сигурност не е това, което търсите.

Essence I Love Extreme Mascara
Цена: около 5 лв Къде: Дрогерии ДМ, Дрогерии Лили, Елитис 
В началото тази спирала ми се стори изключително течна и някак количеството, което вземаше самата четка беше прекалено голямо, което водеше до слепване на миглите. След известно време тя придоби малко по-приятна консистенция и ми харесваше как разделя миглите, но пък ми се размазваше/ронеше под очите. И все пак не мисля, че е лоша спирала, особено ако нямате проблеми като по-горните.

Manhattan Candy Rocker's Lipstick (Review)
Цена: 5,90 лв Къде: Не съм наясно дали още се предлага в търговската мрежа 
Това червило измина много дълъг път и вярно ми служи през първата година от отварянето си. И въпреки, че е от доста повече време при мен, все забравях да го включа в изхабените продукти по необяснима за мен причина. Имаше чудесна, "мазна" консистенция, която хидратираше усните, опаковката му беше супер сладурска, а и цветът му е подходящ за ележдневна употреба. Ако го видя в търговската мрежа, бих пробвала и някой друг цвят от серията.

ArtDeco Eyeshadow Base (Review Comparison) 
Цена: 14 лв Количество: 5 мл Къде: На щандовете на марката 
Най-любимата база (заедно с NYX HD, разбира се). Не е особено хигиенична и практична в това бурканче, но пък е толкова подходяща за някои сенки с по-суха текстура, че понякога ми липсва. Помага на сенките да стоят на клепача до края на деня и ги кара да изпъкват, а и е изключително иконмична.

Catrice Eyebrow Filler (Review) 
Беше ми много любим преди Revitalash и вероятно в някакъв момент ще се върна към неговото използване. Има лек цвят, удобна четка и хубава консистенция, които държат непокорните вежди където трябва. А и за цената си е направо чудо!

Impala Precise Eyeliner  
Ох, любима ми беше, ама тук в София е много трудно да се намери. Изключително фино връхче, което е най-удобното за оформянето на ъгълчето на очната линия (котешкото крайче). Не ми се размазва, достатъчно черна и не изсъхва след седмица.

Apivita Express Beauty Green Clay Mask 
Нещо, на което смятах да правя ревю, но .... се изгуби по пътя. Хареса ми маската, но не съм чак толкова впечатлена от почистващите й свойства и сравнена с глинената на Catier, определено губи. И все пак ми се иска да пробвам някоя добра хидратираща маска. Какво бихте ми препоръчали вие?

Love Recipe Apple Mask 
Ще ви разочаровам ли, ако кажа, че така и не се сработих с маските от лятната ми MEMEBOX? Да, изключително удобни са за употреба, но ви видях какъвто и да е ефект, даже напротив - пощипваха на лицето ми и оставиха кожата ми стегната и лепкава. Със сигурност не бих повторила.

Kocostar Finger Nail Pack & FootPeeling Pack (Review) 
Два доста интересни продукта, които пускам под едно заглавие заради общият бранд. Комплектът за нокти не ме изненада особено, освен като идея да подхраним директно нокътната плочка, но не видях особен ефект и подсилване. От друга страна пакетчето за пилинг за крака ми хареса - да, не е от най-бързите процедури, но пък имаше видим ефект при мен и на по-късен етап имах едни щастливи краченца с нова и мека кожа.

Ами вие пробвали ли сте някои от гореизброените продукти? Харесаха ли ви?
  

Няма коментари :

Публикуване на коментар