22 март 2015 г.

Kneipp - MassageOil with Ylang-Ylang (Review)

Няма коментари :
 


Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin' Last Video

Преживявали ли сте понякога моменти, в които първоначално "знаете", че нещо не е за вас?
И на един по-късен етап всъщност да осъзнаете, че дълбоко грешите. 
Днес ще си говорим за масажното олио на Kneipp, непознатата за мен компания до текущия момент.
Kneipp са натурална марка, която от съвсем скорo е налична и на българския пазар,.

Марка : Kneipp
Количество : 100 ml / Около 15 лв
Вносител: Таота
Къде:За момента съм засичала в дрогерии ДМ
 Описание на продукта: Масажно масло/олио за тяло

Какво ни обещават от Kneipp:
  •  без консерванти
  • без парафин, силикон и минерални масла
  • без съставки от животински деривати
  • без тестове върху животни

Опаковка:
Стабилно стъклено шише, затварящо се на винт с пластмасова капачка. Има удобен дозатор и до сега не съм преживявала разливане в чантата или където и да е. Идва в картонена опаковка, удобна за съхранение. Липсва етикет на английски или български, което за хора като мен, които не се разбират с немския. 

Формула, нанасяне, цвят и аромат :
Тъй като самият продукт е олио за тяло има консистенция, каквато бихте очаквали от него - леко разливна, но не прекалено водниста, че безразборно да се движи по кожата. Нанасянето за мен е най-лесно с ръце или подходяща ръкавичка за целта - разнасям с кръгообразни движения по кожата и олиото моментално попива. Цветът му е леко жълтеникав като на преварка от лайка.  Ароматът е нещото, което ме спечели - наситен иланг-иланг, който на моята кожа се развива малко по-сладникаво и деликатно, отколкото в самата бутилка. Ако имам времето и желанието да намажа тялото си с тази благоуханност, на следващата сутрин нямам нужда от парфюм, просто нанасям още няколко капки на определени топлиноотделящи точки по тялото (най-вече врата). Кожата е леко хидратирана, отпусната и еластична.

Състав:
Swatch:

Обобщено:
Ако сте почитатели на силно ароматните масла и като мен не обичате да втривате дълго време лосиони за тяло, то това масажно олио е за вас. 

А вие какво предпочитате да хидратирате кожата си?

* продуктът ми е предоставен от PR; мнението ми не е заплатено

Няма коментари :

Публикуване на коментар