2 януари 2015 г.

Music Friday: Jessie J - Sweet Talker (Review)

Няма коментари :
 
Мисля, че достатъчно отлагах публикации свързани с най-развитото ми хоби - музиката. Реших бавно да разнообразя и леко поразсея от обичайната козметична тема (не означава, че ще прекратя да пиша такива публикации), та май вече вървим към лайфстайл (като стана въпрос искате ли да видите OOTD публикация?). Което означава, че приемам абсолютно всякакви идеи за публикации, сега му е времето за експерименти.
 Ще се опитам веднъж седмично да ви запознавам с новите (на пазара или за мен) албуми, като в кратичък текст описвам различните тракове и любимите ми измежду тях.


Тази седмица ще се спрем на една от най-влиятелните певици в моето съществуване - Jessie J и последният й албум (третият студиен) Sweet Talker

Официална дата на релийза: 10 Октомври 2014
Жанр: Pop, RnB (soul)
Брой тракове: 12 (стандартна версия); 15 (делукс)
Времетраене: 44:50 (стандартна версия) ; 55:55 (делукс)

Сингли: до момента 4 на брой:
- Bang Bang ft Ariana Grande, Nicki Minaj (видео)
- Burnin' Up (видео)
- Sweet Talker (Обединено кралство и Ирландия)
- Masterpiece (видео)


Image: No rights Reserved / Rights Belong to Lava / Republic Records

Траклист:
1. Ain't Been Done - доста свежо и нестандартно парче, особено за Jessie. Като звучене е по-близо до първия албум ( смесица между Casualty of Love и Do It Like A Dude), отколкото до втория. Леко swag звучене, но все пак присъства и сладост накрая (акустичната китара). 
2. Burnin' Up - За мен инструменталът е доста далеч от комфортната й зона и бях учудена, че всъщност е участвала в писането на самата песен, тъй като има доста комерсиално звучене (нетипично за нея). И все пак лайфовете й си остават в другата крайност (супер естествени и весели). Никак не е от любимите и бях малко разочарована след като изгледах клипа след излизането му.
3. Sweet Talker - един от любимите ми тракове, особено след като изгледах лайфовете му. Доста по-обичаен за нея саунд, отново в края на парчето се минава от електронен на леко пиано и отново към електронен. 
4. Bang Bang - отново комерсиално парче, което съвсем наскоро получи и номинация за Grammy. Има някаква catchy част, която ме караше да си я пускам отново и отново, докато накрая просто не я научих. (that moment when she hits the note!) Със сигурност предпочитам версията на живо, обаче.
5. Fire - силна балада, истинска, а и цигулките са хубаво допълнение към нея. Ако ви прилича по нещо на John Newman, мда, прави сте, той е един от авторите.
6. Personal - нежна китара и лек баладичен ритъм. Bridge-а e някак не на място според мен и е по-близо до Jennifer Lopez, отколкото до тази песен.  И все пак, силен, емоционален вокал, фен съм.
7. Masterpiece - Никак не лош избор за сингъл. След две балади отново е време за малко по-раздвижено парче, учудена съм, че не е участвала в писането му, защото текстът звучи сякаш е от нейна реч. Haters' gonnа hate, обичам когато Jessie "говори" за толкова реални теми .
8. Seal Me With A Kiss - клубно парче, прилича страшно на нещо от Messy Little Raindrops на Cheryl Cole; вокала, интервалите, общо взето всичко.
9. Said Too Much - прилича ми на нещо, с което Guetta би се захванал. Най-близката ми асоциация е LazerLight, но в по-спокойна версия.
10. Loud - обожавам Lindsey Stirling, но ми беше малко странно да я чуя по този начин. Иначе парчето има доста заряд, но е някак мудно в началото и на куплетите.
11. Keep Us Тоgether - нямам какво да добавя за тази песен, освен, че ми прилича на деветия трак.
12. Get Away - истински, без претрупана електроника трак; напомня на нещо от времето на Big White Room, но някак по-изтънчено и семпло.

(Bonus)
13. Your Loss, I'm Found - отново, линк към първия й албум, но някак звучащ по-зряло.
14. Strip - доближава се до звученето на Sexy Lady,  ритмичен и весел трак (трябваше да е в стандартната версия, по мое мнение)
15. You Don't Really Know Me - простота и искреност, това ме спечели

Препоръчвам: Personal, Get Away, Fire, Ain't Been Done, Masterpiece

Best Lives: Не мисля, че съм чувала лош до сега, така че ще сложа три произволни



Обща оценка:
Със сигурност от екипа й са се опитали да избягат от обичайните й композиции, а тези които се доближават най-много до някои от старите й неща са в делукс версията. Със сигурност са успели да постигнат един по-сладък звук и някак по-комерсиален саунд. Има повече силни балади, отколкото по-танцувални песни. И отново ще повторя, лайфовете са по-добрият вариант, ако сте решили да слушате траковете.


Няма коментари :

Публикуване на коментар