20 декември 2014 г.

Sephora Cream Lip Stain (Matte) in Endless Purple (Review + Swatches)

2 коментара :
 
Сигурно се чудите кога ще ми омръзнат продуктите за устни. Боя се, че това няма да се случи или поне в близък план и ще продължавам да си купувам,въпреки, че никак нямам нужда.
В един от последните ми постове ви бях казала за Sephora Lip Stain и май не успях да спомена колко ми допадна; въпреки супер тъмния вамп цвят (на първата снимка не е никак реален) си позволих да го нося и в университета. Знам, знам, супер много закъснявам с фурора покрай тези стейнове, но ето че и дойде времето да ви споделя и по-задълбочените впечатления, които остави у мен.

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin'
Марка / Brand: Sephora
Селекция: 10 цвята (4 матови, 3 сатенени и 3 блестящи; предимно червени, розови и berry нюанси)
Количество / Quantity:  5 мл
Къде: Sephora
Цена :19 лв

Опаковка:
 Стандартна опаковка за гланц; в тубичка с апликатор, нищо по-различен от всеки друг на пазара. На мен лично ми е много удобен за ползване. Самата опаковка е стабилна и с изчистен дизайн; щраква при затваряне и е невъзможно да се отвори при пренасяне. Цветът е изглежда много по-светъл в самата тубичка отколкото нанесен (ще видите на снимките по-долу).

 Цвят, формула, аромат:
 Цветът е тъмен berry, с лилав подтон. Стои разкошно през зимните месеци. Формулата матова, но е и неизсушаваща, неврязваща се в линиите. Плъзга се лесно по устните ( въпреки това ви препоръчвам да ексфолирате преди употреба).

Установих, че е по-удачно да не прекалявам с количеството, иначе започва леко да се рони и размазва. С моите малки устни е необходимо съвсем малко количество (прокарвам четчицата по гърлото) и нямам никакви проблеми с дълготрайността (издържа пълни 4-5 часа без никакви забележки). Най-любимото ми в този продукт за устни е именно цвета и трайността - няма пренасяне по чаши, дрехи и производни.

Премахва се лесно с дегримиращ продукт или кърпичка, оставя лека следа на устните от цвета.

Признавам, влюбена съм и го нося доста често, дори и през деня.
На снимката е без молив, както го нося и обикновено.




Ако като мен сте фенове на матовите червила, но искате доза комфорт и на нормална цена със сигурност стейновете на Sephora са за вас.
Препоръчвам с две ръце, едни от най-любимите ми продукти за зимата и сезона.

 


2 коментара :

  1. Изглежда наистина страхотно, аз както обичам лилаво-малинови червила, ще отида да го видя :)

    ОтговорИзтриване