28 ноември 2014 г.

TAG : Любимци за есента + Видео / TAG : Fall Favorites + Video

3 коментара :
 
Всички знаем как при смяната на сезоните започваме да променяме дрехите, козметиката и продуктите за лице и гримът, който носим. Нуждите на тялото ни през различните сезони е различна и някак силно се влияем от заобикалящата ни среда. 
До съвсем скоро аз не вярвах в това изказване, но тази година за оказах хваната в собствения си капан и останових, че в началото на по-студените месеци започвам да използвам едни и същи продукти или поне такива в една гама и финиш.
* О,да - заповядайте тъмни червила, лакове, сливови ружове и бронзови тонове.

*ще се радвам да ми оставите коментар под видеото по-долу кои са вашите любимци за сезона




И съвсем импулсивно реших да ви споделя най-често използваните ми продукти за есенния (зимен сезон) от лице, през грим до коса. Ще се радвам всяка една от вас да ми сподели кои са любимите й продукти през по-студените месеци долу в коментарите.

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin'


Любим продукт за скули Maybelline Colorama Blush 501 (Mini-review)
Ако сте постоянни читатели на блога от миналата година, знаете любовта ми към този руж - супер силна пигментация, ниска цена, страхотен цвят. (Meggie, знам че и ти я харесваше тази серия)

  Любим продукт за лице- Zoya Goes Pretty Shea Cocoa Butter (Mini-review)
Зимата е сезонът, през който кожата ми преминава от бързоомазняваща към по-комбинирано суха и се нуждая от някакъв вид подхранващ продукт за да я върна към предишното и по-нормално състояние. Обикновено ползвам някакъв вид масло/серум като последна стъпка вечер.

Любим продукт за очи Maybelline ColorTattoos in On and On Bronze, Metallic Pomegranate (Review)
Знам, знам, че сте чели достатъчно за тези сенки, но имат най-прекрасните цветове за есенно-зимния сезон, супер мека и гелообразна тексура и ще ги използвам до края на живота си (най-малко).

  Любим продукт за устни Golden Rose Velvet Matte 20 (Review)
Миналата година имаше сериозна вълна от ревюта за тези матови червила на марката - бюджетни са, страшно достъпни и матови, съвсем любимият ми финиш за сезона.

Macadamia Natural Oil (Review) - хидратация и за косата, моля!

  Любими лакове 
Perfect Gel Naipolish 523 (Review) - супер коледен зеленосин цвят със златисто-зелен шимър.

Golden Rose Holiday 60 -пясъчен лак от миналогодишната серия на GR (все още се намира по магазините); черна основа със сребрист глитър

SNB Весела - много тъмно металиково лилаво


Тагвам: +Thumbelina89  +Snejana Atanasova  +Mymakeup2013 +Berrys Place  +hmbeautyy xx  +MyBoxofBeauty Bulgaria  +Denitsa Hristova  +Murfeishun  и всички от вас, които искат да направят този таг (въпросите ги има в описанието на видеото).




3 коментара :

  1. Точно днес си взех това масло на Макадамия и така се зарадвах, че го видях в любимците ти! Дано и на мен да ми хареса ^^ А за тъмните червила толкова добре те разбирам, постоянно си намирам нова такава любов :D

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни любимци! Видяло се е че и аз ще купувам маслото на Макадемия. На лилавото тату и ружът на Мейбелин отдавна им се чудя :)

    ОтговорИзтриване