21 ноември 2014 г.

Модни must-have за есента / Fashion Must-Have for Fall

3 коментара :
 

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin'

1. Пуловерите
Добре де, признавам, че за някой от вас може да е доста рано за пуловери, но пък зиморничави натури като мен никога не отказват един не толкова плътен за студените сутрини, като си запазвам правото да сложа ризка отдолу и да имам и по-лек вариант. Тази година излязоха доста в кремави, горчица, червени и зеленикави цветове-фен съм.

2. Шаловете
Отново същото правило по-горе, по-леки и не толкова дебели, но пак добавят нотка топлина за гърлото ми и поразчупват визията.

3. Разкроените поли, тип "skater"
За тях мисля, че са целогодишен item в гардероба - лятото ги нося с много къси топове и сандали, а зимата добавям слоеве, дори понякога комбинирам с пуловер и риза. *Мда и ако не знаете-на път съм да изкупя всички модели и цветове на H&M*

4. Елегантните боти
С връзки или без ниският до среден ток е съвсем подходящ за лека елегантна нотка в облеклото. Обикновено залагам на неутрални тонове като кафявото и черното, но и други замни нюанси не са изключени.

5. Големите чанти
Когато се нуждаем от повече пространство за всички неща, които  (ня)имат място в дамската чанта съвсем логично посягаме към по-големите събратя. Така и не разбрах защо през по-студените месеци се доверявам най-вече на чанти тип "адвокатско куфарче", както обича да ги нарича приятеля ми.

6. Тъмните цветове лакове
За да направим всеки един outfit малко по-елегантен.

7. Statement колиета
Когато семплата и някак "скучна" блузка се допълва с големите, chunky колиета.

8. Basic, but not boring аксесоари
Обратното на споменатото по-горе - нуждаем се от нещо, което да балансира визията с класическа форма. 





3 коментара :

  1. Съгласна съм с всичко! :))) Много съм щастлива, че днес най- накрая си купих такава skater пола, която да ми стои добре

    ОтговорИзтриване
  2. И аз съм съгласна. Чудесен избор :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладки неща, точно си те представям с пуловерче и някое от тези бижута и естествено скейтърска пола (няма как без) :))) само с обувките някак си не мога да си те представя. Златистото колие с перличките е много сладко :)

    ОтговорИзтриване