28 август 2014 г.

По-голяма сцена или как да бъдете причината за постепенното сбъдване на мечтата ми

Няма коментари :
 
Здравейте, момичета!
Постът днес ще бъде фокусиран около другото ми голямо хоби, а именно музиката.
Говорила съм ви за важността й в моя живот  и как ми помага да изразявам себе си. Именно и за това реших да се включа в конкурса за нов изпълнител / изгряваща звезда на Плюс Фестивал, който ще се проведе с известни български имена като Влади Ампов-Графа, Поли Генова, Михаела Филева, Дичо, Прея и други. Първата селекция вече е реалност и съм в топ 3 от кандидатствалите. Много ще се радвам, ако ми помогнете да се изкача до златото, тъй като само първият изпълнител получава правото да участва. 

Има ли нужда да ви обяснявам колко съм развълнувана... не, е. добре тогава. 
Единственото нещо, което трябва да се направи, за да постигнем крайната цел е да харесате видеото в страничката на Плюс Фестивал и много ви допада изпълнението, да споделите с приятели, за да направят и те същото.
Линк към моето видео - цъък

Погледнах, че част от лайковете са на познати лица от българския блогърски свят - искрено благодаря на всички за подкрепата! 
И точно в такива моменти се убеждавам колко сте прекрасни и подкрепящи всички-каквито ви обичам <3
Топло ми е, като на Коледа-



Няма коментари :

Публикуване на коментар