21 август 2014 г.

Ексфолиация: Перфектна кожа през лятото, а защо не и през цялата година? (Обобщено) / Exfoliation: Perfectly soft skin all year long (Round-up)

Няма коментари :
 

Последвайте ме / Follow me : FB page  Youtube  Pinterest   Bloglovin'

Ежедневна грижа с I love... Strawberries & Milkshake Smoothie
Нежна грижа с SNB Proffesional Mango Scrub
Интензивна грижа за кожата на тялото с LUSH Buffy
Грижа и ексфолиация за проблемната кожа  на лицето с LUSH Herbalism
И домашното ми предложение: Захарен ексфолиант

И понеже ми споменахте, че искате повече обобщени публикации днес се включвам с Топ 5 на използваните ми ексфолианти за лятото (и не само).  За всеки един съм писала отделна публикация (имената са линкове, оцветени са в синьо).  Ако искате малко повече информация за ексфолирането, можете да погледнете поста ми за скраба на SNB, там обяснявам по-подобно самият процес.


* някои от продуктите са ми предоставени за проба без финансова или каквато и да е друга компенсация; изразено е личното ми мнение


Няма коментари :

Публикуване на коментар