25 юни 2014 г.

SMUGGLERS SWING CLUB: VINTAGE GARDEN PARTY @ Once Upon A Time Biblioteka - 22.06

3 коментара :
 

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Здравейте, момичета!
Тъй като пожелахте и този пост да излезе наяве използвам свободното си време да ви "потопя" или поне да се опитам, в атмосферата на събитието от миналата неделя. *Ако сте изпуснали поста за шоколадовия фестивал, можете да го прочетете тук*
Аз като почитателка на всичко vintage - от коса и грим до музика (60s loove), нямаше как да пропусна и това събиране, особено щом бях в столицата и без това. С бодра крачка от Алабин 34 се озовах зад библиотека Св. Кирил и Методи, в градинката на Once Upon a Time Biblioteka, където се провеждаше и самото събитие. Отново, пристигнала малко след 15h имах възможността да огледам всичко на спокойствие, но отново не останах до разгара на събитията (БДЖ не чака :)).
Let's dig in!



 Супер сладки сътворения от полимерна глина


 Декупаж върху различни материали

 Разкоошни камео-та


 И други чудесии...

 Допълваме с дрехи и закачалки (отново декупаж)








 Мъфинки

 Другите дати, на които ще се провежда събитието

 Музиката беше съобразена с идеята на партито - ох, любов към всяка една нота <3

 Достатъчно добре организирано, но и достатъчно приятелско настроено, за да можем просто да полежим на тревата


 Толкова сладки, че нямаше как да не ги заснема


 Тук се случваше "преобразяването" с грим и прическа от миналия век


 Сладки намигащи котенца-чанти






 Ще попътувате ли с мен още малко?



 Сушени цветя с резин...
 Има нещо привлекателно в часовникарските части...

И естествено, още много, много красиви неща, които не успях да снимам, защото батерията на фотоапарата ме предаде.
Останах много приятно изненадана - всичко беше по начина, по който трябваше да бъде - с най-хубавите детайли, усмихнати хора и музика. Ще повторя при първа възможност и силно ви препоръчвам да го посетите,ако имате възможност.

*още снимки тук и тук


3 коментара :

  1. ОМГ... Обожавам винтидж дивотии. А ти два дни поред вече ме караш да си мечтая за едно ходене до София :P

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :)) И аз, и аз обожавам.
      Не съм знаела, можеше двечките да идем :)
      Аз на 19-ти няма да мога, но ти се отбий ако си свободна <3

      Изтриване
  2. Миналото лято бях на подобно събитие на същото място. Предполагам, че организаторите са едни и същи, но не ми допадна. Виждам, че сега нещата са много по-добре организирани, явно със всяко следващо ще е още по-добре :)

    ОтговорИзтриване