29 май 2014 г.

Skincare: Vichy Normaderm Hyaluspot (Review)

Няма коментари :
 

Марка / Brand: Vichy
 Линия: Normaderm (проблемна кожа)
Количество / Quantity: 15 мл
Срок на годност след отваряне: 12 месеца
Цена : между 20-25 лв.

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Какво ни обещава производителя:


За първи път се сблъсках с този гел в една от промо кутиите, които всеки можеше свободно (без да е обвързан с покупка) да вземе при поискване от аптеките партньори на марката.
Самите кутии съдържаха мостри на няколко продукта на марката - освен този гел, хидратиращ крем, фон дьо тен за проблемна кожа и ексфолиант (почистващо средство).
Много харесах ексфолианта и Hyaluspot, за това и реших да се сдобия с реалния размер на поне едно от двете. А Hyaluspot определено щеше да ми влезе в употреба.


Моите очаквания:
Тъй като съм на края на пубертета си, понякога лицето ми има доста пъпки 
(дължащо се на хормони и предпочитанията ми към шоколада).
 За това се нуждаех от нещо, което да ми помогне с тях - да намали зачервяванията, да ги изсуши и да забърза жизнения им цикъл (т.е. да изчезнат по-бързо).

Как го ползвам:
Изстисквам малко количество от гела локално върху самата пъпка  - или с чисти ръце, или с предварително дезинфекцирания апликатор. Обикновено го ползвам вечер, тъй като не е подходящ за под или над грима - след известно време гел-ът започва леко да се бели.
*Не е красива картинка, особено ако имате фон дьо тен или пудра* 

Впечатления:
Опаковката е изстицкваща се тубичка с метален апликатор, който има много лек охлаждащ ефект. Hyaluspot съдържа салицилова киселина,забелязала съм, че се отразява добре на проблемната ми кожа. Консистенцията е гел, без цвят, с лек свеж мирис. Ароматът не се усеща, след употреба. Нанесен на кожата изсъхва, като се усеща леко дехидратиране, понякога и щипане. След първата употреба пъпките са видимо по-малки, по-малко червени и забележими. След няколко употреби са почти изчезнали. 

Изпълниха ли се очакванията ми:
Определено! Помага ми при борбата с проблемната кожа. Препоръчвам, ако кожата ви се спогажда със салициловата киселина.

Състав: 
Присъстват алкохол и парфюм, както виждате. 


А вие ползвали ли сте нещо на марката?
Кои са любимите ви продукти?




Няма коментари :

Публикуване на коментар