5 февруари 2014 г.

Empties #5 / Изразходвани до край #5

2 коментара :
 
Здравейте, момичета!
Как минава денят ви? Най-после събрах достатъчно продукти за едни от най-четените публикации в блога, а именно - Изразходвани до край. Ако ви се чете нещо определено или искате пълно ревю на някои от продуктите с радост ще прочета в коментарите ви.
А сега да започваме!


Nivea Diamond Volume Shampoo
5,50 лв - 250 ml
Спомням си, че бях чела положителни отзиви за него в някой от българските блогове и реших да си го купя за проба. Има много приятен цитрусов (грейпфрутов) аромат. Ако следите блога ми отдавна знаете, че доста  трудно намирам шампоан, който да ми харесва, тъй като косата ми има склонността да "привиква" с формулите и някак да не й се отразява толкова добре, колкото в началото. Този не е изключение, но пък не ми утежняваше косата. 

Avon Today Body Souffle
150 ml
Получих го като подарък за Коледа от приятелка в сет с парфюм и го приключих за нула време. Ароматът не е типичен за мен, но пък много ми допадна. Количеството не е много, но пък оставя благоухание по кожата за няколко часа. Ароматът е флорален, най-отчетливо усещам фрезия. Бих повторила покупката.

Glade  Honey & Chocolate Candle
5 лв
Малко преди коледните празници се възползвах от едно намаление на свещите на Glade в DM. Тази свещ се превърна в много любим аромат за празниците, миризмата ми напомня точно тези части от годината, когато е по-студено и обичам да пия нещо топло (и шоколадово, хаха). Почти съм сигурна, че ще повторя покупката следващата година по това време. 

C-Thru Pearl Garden Deodorant
 5,20 лв - 150 ml
Стар забравен фаворит с ясно изявен плодов аромат. През определени периоди от време винаги се връщам към него. Усещам праскова, круша и лотос. 

Golden Rose Cutipeel 
Около 5 лв -12 ml
Признавам си, така и не успях да довърша това масло за кожички преди да му изтече срокът на годност. Омекотяваше кожичките, но не е нещо, което смятам, че ви е необходимо да притежавате. 

Perfect Calcium Gel
Около 2 лв
Ноктите ми бяха малко по-здрави след употребата на този калциев гел. За съжаление обаче не беше никак добър като база (както и другите неща на Perfect) и лакът ми се обелваше дори още по-бързо от обикновено. Не бих повторила покупката.

Ola Козметични тампони
Около 3 лв - 120 бр
Имам чувството, че такъв тип продукти при мен свършват изключително бързо. Тази поне бяха евтини и няма какво да ви споделям много по въпроса. Предпочитам козметични тампони тъй като не поемат толкова продукт, колкото един обикновен памук например и са доста по-удобни за почистване на грим и лицето.

Afrodita Body Butter Mango
Около 5 лв - 350 ml
Отново хвърлям част от продукта поради изтичане на срока. Марката е българска и ароматът беше приятен, но след леко вглеждане в състава прецених, че няма да повторя покупката. Смятам, че на пазара се намират масла / лосиони с доста по-добър състав за същия ценови клас, а и отдавна не съм си взимала нещо на Balea. 

Dove Invisible Dry Anti-perspirant
Около 5 лв - 40 ml
Обичам този тип продукти на марката, нямат много силни, неприятни аромати. Не са скъпи, а и вършат това, за което са предназначени (поне при мен). Ще продължавам да купувам.

Urtekram Aloe Vera Toothpaste
6,35 лв - 75 ml / zoya.bg
Тук, в блога не съм споменавала за влечението ми  към пасти без флуорид и силно изразен вкус. Признавам си, бях скептично настроена в началото, но откакто ги ползвам, не докосвам други видове пасти, тъй като ми се виждат прекалено силно ментови. Точно тази ми е най-любима - почти без вкус е. Пастата е органична и Еко-сертифицирана.
Ако искате да прочетете още за нея и ви е интересно, моля споделете ми долу в коментарите.

А вие ползвали ли сте някои от гореизброените продукти? Харесаха ли ви?
Успешен ден!

2 коментара :

  1. аз също ползвам пастата - прекрасна е! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Мен пък заздравителя на Перфект не успя да ме впечатли, като цяло не ми хареса и "маслото" за тяло на Афродита...Обаче от свещите съм много доволна, успях да се запася от тях за цяла зима да ме радват :)

    ОтговорИзтриване