9 ноември 2013 г.

Покупки - Ново в пазарската ми кошница / Haul - New in my shopping basket

Няма коментари :
 

Essence Sun Club Shimmering Bronzing Powder (lighter skin)
9 g - около 6 лв
Ако сте чели тази публикация, вече сте чували за блестящия бронзант на Essence.
Приятен е за употреба, мирише невероятно.Ползвам го доста често, когато искам леко затопляне на цвета на кожата. Съвсем скоро смятам да напиша цяло ревю по темата, тъй като си го пожелахте, така че стойте на линия. 

Essence -The Great And Powerful Oz - Highlighter Powder 
10 g - Около 6 лв
Тази блестяща пудра не ме впечатли. Първоначално се бях насочила към тази от колекцията на Здрач, но не успях да я открия налична и взех тази. Не ми допада тъй като нито е трайна, нито има някакъв видим, изсветляващ ефект. Писала съм ви за нея и в тази публикация.

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

Balea Young - Sweet Wonderland
4,8g - 2 лв
Ако сте шокохолици като мен няма как да не ви привлече тази колекция на Балеа.
Балсамчето е доста приятно, мирише доста силно на какао и нещо сладко, което не мога да определя. На мен миризмата ми допада и си го ползвам доста често, особено сутрин преди да ползвам червило. Но на доста хора не им понася, така че подушете някой друг продукт от серията преди да купите.

MUA Matte Palette
10g - £ 4, без доставката
Тази палитра до малка степен се оказа разочарование. Цветовете не са достатъчно пигментирани, за да се получи онзи "УАУ" ефект. По-тъмните са с прилична пигментация, но светлите за направо плачевни дори и с база.
Малко ме е яд,че не поръчах някоя от всеизвестните им любимци.


Dove Invisible Dry 
40ml - Около 5лв
Ако сте чели назад в публикациите, знаете че този стик беше в любимите ми за месец Октомври. Спечели ме с лекият си аромат, приятната консистенция и липсата на бели следи след използването му. Препоръчвам ви го с две ръце!

Nivea - Stress Protect 
40ml - Около 5лв
Ароматът е много лек и свеж, но дотук с положителните черти. Оставя бели петна по дрехите, а и не върши почти никаква работа. Не бих купила повторно.


Balea - Body Milk 
500ml - 4 лв
Съвсем импулсивна покупка от моя страна. Ароматът не е типичен за мен и ми е доста трудно да го опиша. Като действие е добър - първоначално е бял на цвят, но след като се докосне с кожата приема формата на олио. Подхранва добре, икономичен е и попива сравнително бързо.
Получавате огромно количество на супер ниска цена.

Ако искате да видите някои от продуктите в следващите постове, споделете ми долу в коментарите.

Нали не сте забравили Giveaway-a, който организирах за вас?
Можете да се включите в този пост.

Приятна и мързелива събота от мен!
Целувки, С.

Няма коментари :

Публикуване на коментар