21 ноември 2013 г.

Вдъхновения - Част 1 - Влогърки / Inspiration - Part 1 - Youtubers

2 коментара :
 
Здравейте, момичета!
Отдавна ми се искаше да поразнообразя типа на публикациите си.
Днес ще ви споделя едни от най-любимите ми youtube-ърки и блогърки за настоящия период, тези, които ме вдъхновяват най-много. (Мери, благодаря за идеята!)
Когато става въпрос за бюти гурута за мен са важни няколко неща: да бъдат естествени - не понасям някой да се преструва, да имат приятен глас за слушане, да бъдат обективни в ревютата си и да не са прекалено разхищаващи.




Изключително забавна и сладка. Обожавам да гледам гафовете или така наречените bloopers в началото на всяко нейно видео.


Залага на по естествени визии и обикновено на някое интересно червило.


Една от влогърките, която смятам, че е супер неоценена. Прави страхотни 60-секундни ревюта.


Харизматична жена с много приятен глас за слушане. Преди е работила в медийната сфера.
Харесва ми това, че ревютата винаги са обективни, независимо от ситуацията




И като за финал ви оставям с едно забавно видео или гафове от Кариса.

А кои са вашите любими влогърки?
Ще ми е интересно да ми споделите долу в коментарите :)
Успешен ден!

Последвайте ме / Follow me : FB page   Pinterest   Bloglovin'

2 коментара :

  1. Ехааа, намерих си нови влогърки за преследване! Благодаря за интересния пост <3 А за идеи - винаги можеш да разчиташ на мен ахаххаха

    ОтговорИзтриване