6 юли 2013 г.

Top 3 Fashion Trends At The Moment

1 коментар :
 
Здравейте, момичета!
 Извинявам се за дългото ми отсъствие. Имам доста неща за писане от любими за месеца до Liebster Blog Award - част 2 и се надявам скоро да намеря времето да ги публикувам. 
 Погледнах назад в публикациите си и установих, че скоро не съм писала нищо за мода. След кратко размишление, реших да обобщя в колажи няколко тенденции, супер популярни от определено време в интернет пространството. Мнението ми по никакъв начин не е повлияно от написани статии на тази тема, а от популярните сайтове за споделяне и мода. В България нещата не стоят точно така, но според мен при нас трендовете доста закъсняват и се надявам до няколко години да достигнат и нас. Веднага давам пример - блузите и роклите с асиметрична по-дълга задна част.

Да започваме!

Polka Dots


Floral


Mint


Сега въпросът към вас - следите ли модните тенденции и как влияят те на вашият стил?
Лека вечер от мен!

1 коментар :