27 юни 2013 г.

Empties - Samples Edition / Изразходвано - Мостри

2 коментара :
 
Здравейте, сладурки!
Днес определено не съм в настроение за дълга и разточителна публикация, за това ще я разделя на две части. В следващата очаквайте изграденото ми мнение за Beauty Box на Pinks.bg.
Да започваме!!

 Balea Mask with Vanillia and Raspberry
Количество: 2 дози
Цена: 2 лв.
Къде: DM.
Още като отворих продукта ме заля вълна от хубав, сладък аромат на малина. Като действие не е нещо, вълшебно, но все пак не опъва кожата, не изсушава.
Лека текстура, без частички, лесно се нанася. Заслужава си покупката дори само заради благоуханието.



Lavera Sonnenmilch SPF 30
Въпреки добрите ми очаквания от този продукт се оказах малко разочарована. Натурална козметика - страхотно, но цветът и ароматът са много странни, не попива по никакъв начин в кожата, оставя белезникав филм. Не бих купила отново.

Manhattan Clear face - All in 1 - Wash Gel
Със сигурност кожата ми се нуждае от подобен продукт за дните, в които не е в добро състояние. Харесва ми като усещане след измиване, а и че може да се ползва не само като измиващ гел, а и като маска и ексфолиант. Има малки частички, в никакъв случай груби. Охлажда след изплакване. Много ми допада, бих закупила реален размер.


А вие ползвали ли сте някой от тези продукти?
Споделете ми долу в коментарите мнението си за тях :)
Лека вечер :)

2 коментара :

  1. Здравей, тагнах те виж тук: http://stanislava-natural-beauty.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

    ОтговорИзтриване
  2. И аз имам тази маска на Balea, но още не съм я пробвала.

    ОтговорИзтриване