22 май 2013 г.

New in - May / Нови продукти за месеца :)

2 коментара :
 
Здравейте, момичета! 
Как прекарвате седмицата? 
Аз съм прекрасно, във ваканция цяла седмица - общо взето по цял ден гледам сериали и от време на време уча нещо.
Днес реших да ви покажа част от новите ми неща за месеца. Скоро подготвям и такава публикация за нови модни продобивки, така че стойте на линия.
Hi,dolls!
How ya doin'?
Today's post is about the new products that I bought recently.
Последвайте ме в Bloglovin и Google (GFC)  / Follow me in  Bloglovin and Google (GFC)


1.Aroma Greenline Cotton Shower Cream / Душ-крем
Цена / Price: 2,99 лв. / 
Количество / Quantity : 250 мл. / 250 ml.

Ето един продукт, които не съм имала намерение да купувам. :D 
По погрешка го взех от едно квартално магазинче, в тъмнината го помислих за шампоан.
Е, не съжалявам за покупката, даже никак. Има много приятна текстура, лека и нежна. Не изсушава кожата по никакъв начин, а и ароматът е много фин.  Опаковката е сладурска. Съдържа екстракт от памуково мляко. Другото нещо , което харесвам е че е с натурален произход, без парабени, без оцветители, без алкален сапун и с неутрално Ph. 
Something that I didn't mean to buy. It was bought by mistake, I thought it was shampoo. Oh, I don't regret for buying it, for sure. It has really nice texture, light and gentle. Doesn't dry my skin, the fragrance is delicate. The packaging is cute, too. It has extract form cotton milk and it's 95 %  natural - no parabens - Great!

2.Elea - Washing cream-gel (Rosa Damascena Floral Water for Dry & Sensitive skin) /
Измиващ крем-гел за суха и чувствителна кожа
Цена / Price: Около 4 лв / .
Количество / Quantity: 150 гр. / 150 g

Приятен продукт, върши ми доста добра работа . Допада ми как оставя кожата ми - чиста , освежена. Има малко странна консистенция - стегната като желе. 
Има малко ексфолиращи частички, които се разтварят много лесно при движение.
Много икономичен продукт, трябва ми малко количество за цялото лице.
It's a good product too. Leaves my skin clean and refreshened. It has a little strange consistency - like a gel and jelly. Has some exfoliating particles, really thrifty, I need small quantity for my face,

 3. Biofresh - Cleansing Milk (Almond)
Цена / Price: Около 2 лв. / 
Количество / Quantity: 200 мл. /200 ml.


Предишното ми почистващо мляко бе на привършване (същата марка, същата серия, но с морков), време бе да си взема ново. Бях го ползвала преди доста време и си спомнях ,че ми допадна тогава. Има лек аромат на бадеми, чисти прилично грим и замърсявания. Не ми люти на очите.
Like it too - removes make up easily. I have tried it before and I remember I liked it. Have got that from the same brand, but with carrot.


4. Golden Rose Nailpolish (With protein) - 319
Количество / Quantity: 12,5 ml. 

Един подарък, супер нетипичен за мен цвят. Все още не съм го пробвала, но предполагам, че покривността и цветът няма да ми допаднат много-много.
This has been a present, it's not the typical color for me. I haven't tried it yet, but I think that the shade and the coverage won't satisfy me. 

 5. Perfect Nailpolish
Цена: около 2 лв.

Прибавям още един глитър към скромната си колекция. Цветът е много интересен - черна база със златист брокат и хексагончета. Не е постоянен, бляскавите частички се менят и според светлината са златисти, черни, сини или червени. Нямам търпение да го понося малко.
Another glitter on the go! It's reaaly interesting - black base with gold glitter and hexagons. 
I can't wait to try it on my nails!

 Надявам се и вие да имате хубав ден! / Hope you have a great day, too!

2 коментара :

  1. Заглеждам цветовете от тази серия на Perfect и мисля да се сдобия с някой от тях :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. страхотни са, виж непременно червеното (ако си падаш по тази гама естествено) и има едно хубаво синьо-зелено. :)

      Изтриване