21 април 2013 г.

Review:Golden Rose (Part 1) - Infinity Lash Volume & Length Mascara

2 коментара :
 
Здравейте,момичета! 
Тазмесечната кампания на Gorden Rose вече е факт!
Този път получихме спирала и лак от серията Jolly Jewels, който ще видите скоро в блога.
*Мнението ми не е заплатено и това са личните ми впечатления*

А сега за спиралата:
Отново са се постарали за опаковката, хем е някак лъскава, но не прекалено - изчистен дизайн и форма.
За цената от  7,90лв получавате 11мл продукт. При първия нанесен пласт не се забелязва много, дава натурална визия, но е възможно изграждане и получаване на по-драматичен ефект, както при другата им любима моя спирала Sexy Black. 
На пръв поглед четката изглежда напълно обикновена, но след прочитане на етикета и леко вглеждане установявам, че е малко по-голяма от стандартните, фибро четка.
Харесва ми това,че не взема прекалено много продукт за да създаде слепване. 
Сравнително удобна е за работа, стига и до малките косъмчета, не цапа лесно клепача, което се случва обикновено при по-големите или гумени четки.
При мен рядко спирали се размазват и тази не прави изключение.
Разделя добре миглите, дава обем. За дължина не е много добра, но аз по-принцип нямам проблеми с това.





Ако обичате разделени миглички една по една , без слепване определено продуктът ще ви допадне.
Самостоятелно ми харесва за ежедневието и за по-естествена визия през деня.
В комбинация с друга спирала може да се постигне, по-драматичен ефект.

Надявам се статията да ви е била полезна.

Последвайте блога ми в Google Friend Connect и Bloglovin.
Успешен ден :)



2 коментара :