26 октомври 2012 г.

Review: Flormar Spring and Summer 2012 - 437 and Perfect S31

Няма коментари :
 

 Здравейте, момичета !
фейсбук страничката ни (редовно се обновява)

 Преди няколко дни се сдобих с един лак на Flormar от пролетно-лятната колекция за 2012. Както знаете харесвам тази марка,а и повечето им неща са много добри попадения. Днешния "гост" е много красив, петролен синьо-зелен цвят. Напълно матов. Много лесно се нанася,удобна четка (поне за мен и малките ми нокти).Напълно покривен с две пласта. Без топ издържа до 3-4 дни. Достатъчно красив е, за да се носи самостоятелно.Като цяло самите лакове не променят консистенцията си доста време,което е учудващо предвид ниската им цена. Количеството не е малко- 11мл.


  Не знам какво е мнението ви за лаковете на Perfect,но аз определено не съм очарована. Имам няколко от тях,много бързо промениха гъстотата си,не се нанасят лесно,оставят неравни следи по нокътната плочка. Бях си обещала да не купувам повече от тях,но видях глитър, в който направо ми останаха очите, както се казва. Определено много красив с едри,синкави,сребристи частици.  След като нетърпеливо го сложих и останах разочарована. В шишенцето изглежда толкова красиво,а като го сложа- почти никакви частички не остават и не мога да ги разположа както желая. Ако пък сложа малко повече съхне цяла вечност и при досега с нещо-хоп,размазва се неиминуемо,свличайки и долния лак.




Вие ползвали ли сте продукти на Flormar и Perfect? С какви впечатления останахте?

Няма коментари :

Публикуване на коментар